piątek, 14 października 2011

Młody M - Kronika II: Siła Charakteru (2011)

Młody M - Kronika II: Siła Charakteru (2011)



1. Modlitwa O Pogodę Ducha prod. Egol 
2. Na Scenie prod. Radonis 
3. M znów idzie prod. JH, feat. Justyna Kuśmierczyk 
4. Chcemy wygrać 2 prod. Manifest, feat. Chada, Rastamaniek 
5. Kiedyś to widziałem inaczej prod. RX 
6. Będzie dobrze prod. $wir feat. Insert, Głowa (PMM) 
7. Nasze ulice prod. Zbylu feat. Justyna Kuśmierczyk 
8. Gdyby świat był mój prod. Donde, feat. Hukos scratch: Dj Danek 
9. Wybacz prod. Wuka, feat. Insert, Rudy MRW scratch: DJ Danek 
10. Ciężki pieniądz prod. Michus, Radonis 
11. Wizje prod. Zbylu 
12. Uciec prod. Zbylu feat. Justyna Kuśmierczyk 
13. Możesz nierozumieć prod. Manifest feat. Temek, Poszwixx (Fabuła) scratch: Dj Ace 
14. Tacy Sami prod. Radonis feat. Paweł Folcik 
15. Rachunek sumienia prod. Kaszpir feat. HGO 
16. Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze prod. Donde feat. Słoń (WSRH) 
17. Daj mi tylko bit prod. $wir scratch: Dj Kebs 
18. Ostatnie starcie prod. Radonis, feat. Onar, Temek scratch: Dj Cider 

DOWNLOAD:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz